Fandom

Гэта Нешта Wiki

Bloop

23pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
300px-Bloop.jpg

Bloop (у перакладзе з англ. — завыванне, роў) — нізкачастотны гук, некалькі разоў зафіксаваны Нацыянальным кіраваннем акіянічных і атмасферных даследаванняў (NOAA) летам 1997 года . Па афіцыйных заявах NOAA, крыніца гуку невядомы.

Крыніца гуку павінна размяшчацца прыкладна па геаграфічных каардынатах 50°00′00″ пд. ш. 100°00′00″ з. д.(на паўднёвы-захад ад Паўднёвай Амерыкі). Агульны характар ​​гуку дазваляе меркаваць, што ён выдадзены жывой істотай, але такая істота навуцы невядома. Мяркуючы па пройдзенай гукам адлегласці, гэта істота павінна быць вялізнага памеру, значна больш сіняга кіта.

Калі адкінуць здагадку аб існаванні ў Ціхім акіяне невядомага навуцы віду гіганцкіх істот, застаецца дзве версіі: альбо гук выраблены вялікай колькасцю істот адначасова, альбо ў гэтым рэгіёне кароткачасова склаліся унікальныя акустычныя ўмовы, спрыяльныя для звышдалёкага распаўсюджвання гуку. У якасці найбольш дакладнай i верагоднай, але афіцыйна не пацвярджаемай версіі, гэты гук мог быць выраблены вялікай колькасцю гіганцкіх кальмараў.

>Даволі цікава, што каардынаты крыніцы гуку знаходзяцца недалёка ад таго месца 47°09′ пд. ш. 126°43′ з. д., якое Говард Лаўкрафт паказаў для падводнага горада Р'льех, у якім спіць Ктулху .

Аднак, палічыўшы інфармацыю не занадта важнай, падрабязнае вывучэнне з глыбінным апусканнем вырабляць не сталі.

Паводле інфармацыі, атрыманай Нацыянальным кіраваннем акіянічных і атмасферных даследаванняў ЗША, гэта гук гіганцкага айсберга, што трэскаецца.

Also on Fandom

Random Wiki